Поради подорожуючим Туризм подій Фільм «7 чудес Полтави» Керівникам туристичних фірм   
Полтава туристична
 
Архів новин:

Євробачення і Полтава туристична

Міжнародний пісенний конкурс Євробачення ще ніколи не був так близько в прямому сенсі цього слова від свого місця проведення до Полтави: Міжнародний виставковий центр у м. Київ на Лівому березі Дніпра.

Очікування чиновників відповідних виконавчих структур КМДА напередодні конкурсу щодо туристичного потоку під час Євробачення до Києва коливались біля позначки у 20 тис. туристів. Після завершення пісенного конкурсу Управління туризму КМДА оприлюднило наступні показники: 60 тис. туристів в цілому з 9 по 13 травня, із них 20 тис. – іноземних і 40 тис. – внутрішніх туристів. Виручка від реалізації квитків на Євробачення-2017 – понад 35 млн. грн. Прибутки від готельно-ресторанних послуг, продажу сувенірної продукції до цього часу не оприлюднені або ж не підраховані.

Полтаву та її головні музейні заклади (п'ять музеїв комунальної сфери управління) протягом тижня Євробачення відвідало 2.427 осіб. За цей час проведено 133 організовані екскурсії, які спільно з іншими супутніми послугами надали можливість поповнити спецрахунки музеїв на 44.020,00 грн. Найвідвідуванішим музеєм міста став Музей історії Полтавської битви (близько 50% від загальної кількості туристів). Географія відвідувань, міста України: Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Кривий Ріг; іноземні туристи з країн: Швеція, США, Чехія, Данія, Великобританія, Бразилія, Узбекистан.