Поради подорожуючим Туризм подій Фільм «7 чудес Полтави» Керівникам туристичних фірм   
Полтава туристична
 
Архів новин:

Презентація туристичної марки

Одна з найкрасивіших святинь Полтавщини, Свято-Георгіївська церква у с. Нижні Млини Полтавського району, днями поповнила Всеукраїнську систему туристично-маркованих місць.
Туристичні марки (скорочено ТМ) вперше з'явилися у Чехії у 1998 р. й відтоді набули популярності у сотень тисяч колекціонерів в понад 15 країнах Європи. З 2007 року в цьому проекті бере участь і Україна, де нині діє майже 250 ТМ-місць.

Туристична марка – це дерев'яне кружальце із зображенням певної туристичної атракції, архітектурної, історичної або природної пам'ятки. ТМ відрізняється від звичайного сувеніра тим, що виконує роль трофея – підтвердження того, що мандрівник-колекціонер відвідав даний об'єкт, адже в іншому місці придбати її неможливо. Кожна ТМ має свій номер, а разом вони утворюють систему з кількох сотень туристично-маркованих місць по всій країні.

Головними перевагами колекціонування ТМ є не тільки втіха та азарт для туристів-колекціонерів, а й популяризація маловідомих пам'яток.

Нижньомлинська туристична марка стала другим туристично-маркованим місцем Полтавської області після ТМ «Заповідник "Поле Полтавської битви"», що з'явилася у травні 2012 року.

Детальніше дізнатися про проект «Туристичні марки - Україна» можна на сайті: www.turystycni-marky.com.ua.