Поради подорожуючим Туризм подій Фільм «7 чудес Полтави» Керівникам туристичних фірм   
Полтава туристична
 
Архів новин:

Україна віднині з туристичним брендом

У рамках роботи ІІ-го Київського міжнародного туристичного форуму, який проходив в столиці України з 10 по 12 жовтня 2013 року, відбулася перша публічна презентація Концепції туристичного бренду України.
Розробка туристичного бренду України реалізується Державною агенцією туризму та курортів України на кошти гранту, наданого німецькою агенцією GIZ. Наразі вже проведено низку експертних обговорень розробленої концепції та графічних рішень, триває широка дискусія і в соцмережах.

Представник творчої команди "ВікіСітіНоміка", що безпосередньо розробляла концепцію, Валерій Пекар зазначив: "Нам потрібен туристичний міф про Україну як про таке місце, куди треба приїхати і повертатися знов і знов. Усі найпривабливіші туристичні країни світу таке робили. Шукаючи для цього підґрунтя в українській історії, географії, національному менталітеті, ми побачили традиційне українське небажання обирати з-поміж альтернатив якусь одну, а натомість прагнення тримати баланс між ними, ми це назвали "і-і" замість "або-або". Це дозволяє створити для іноземних туристів міф про Україну як про особливий світ для інтеграції та прийняття рішень, духовного і тілесного оновлення, народження інновацій та особистісної трансформації. Логотип, слогани, гасла, музика, рекламні повідомлення нестимуть саме цей заряд."

"Ми взяли за основу латинську літеру U, першу літеру назви країни, - додає представник творчої команди "ВікіСітіНоміка" Тетяна Жданова. - Дві палички U символізують дві полярності, альтернативи, які зазвичай протиставляються, але в Україні уживаються разом, - і дужка між ними з'єднує. В цілому отримуємо фігуру, що є і магнітом, символом привабливості, і водночас усміхайликом, символом щирості і гостинності. У зображенні використані традиційні українські елементи та кольори. Але ми прагнули більшого - створити відкритий графічний конструктор, де кожен бажаючий, навіть не вміючи малювати, здатен додати нову ідею, нову композицію. Це досягається за рахунок іконок-протиставлень, що поєднані усміхайликом - літерою U. Таким чином бренд перетворюється на відкриту систему і включає творчу енергію сотень і тисяч людей, які разом продовжують його розвивати."

Слогани (рекламні гасла), що розроблені експертами, різними мовами несуть різні, але цілеспрямовані повідомлення про вищенаведену ідею. Наприклад, англійською мовою "Ukraine. It's all about U" (гра слів: "це все про Тебе", але також U тут символізує Україну), "Ukraine. Experience beyond" (враження поза шаблонами), російською "Украина. Свобода быть собой" і так далі.

Але робота не завершена - попереду ще багато обговорень та доробки окремих елементів, узгодження стратегій та тактики збільшення туристичної привабливості нашої країни.